Zadzwoń do nas

 

Centrala banku:

  • +48 (22) 524 10 00

Infolinia dla Klientów Indywidualnych, Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Wspólnot Mieszkaniowych:

  • 801 301 103 – opłata jak za połączenie lokalne, numer dostępny w kraju;
  • +48 (22) 531 39 39 – numer płatny, dostępny w kraju, za granicą i z telefonów komórkowych.
  • e-mail:

Nasi Konsultanci odpowiedzą na Państwa pytania oraz przyjmą reklamację od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 18:00 w przypadku Klientów Indywidualnych oraz od 8:00 do 17:00 w przypadku Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Wspólnot Mieszkaniowych.

Zgłoszenia zastrzeżeń kart przyjmowane są 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 

Zespół Account Manager’ów dla Klientów Korporacyjnych:

  • +48 (22) 524 18 88
  • email:

Nasi Account Manager’owie odpowiedzą na Państwa pytania od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 17:00.

 

Print
 

Aktualności

21
LIS
Nowe formularze dla klientów objętych promocją...
więcej

Centrum Prasowe

20
LIS
DNB partnerem „Testu Wiedzy Ekonomicznej”
więcej