Funkcjonalność

Płatności Aktywa/pasywa Komunikacja
Wyciągi Kontrahenci Podręcznik

Płatności

Dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze zleceń system iNORD Business pozwala Państwu na efektywne zarządzanie płatnościami, w tym:

  • Przeglądanie listy i szczegółów płatności oczekujących z możliwością edycji i usunięcia niektórych z nich,
  • Przygotowanie płatności na dowolne rachunki odbiorców krajowych (również do ZUS, US),
  • Przygotowanie płatności zagranicznych,
  • Przygotowanie przelewu wewnętrznego który umożliwia dokonanie transferu środków pomiędzy rachunkami Klienta wewnątrz Banku,
  • Możliwość zapisywania przygotowanych zleceń jako wersje robocze lub zdefiniowane, przekazywanie ich do autoryzacji, autoryzowanie i wysyłanie,
  • Przygotowanie folderów z płatnościami jako wersje robocze, przekazywanie do autoryzacji, autoryzowanie oraz autoryzowanie i wysyłanie,
  • Importowanie plików z płatnościami krajowymi w formatach: VideoTEL, MultiCash (PLI) i płatnościami zagranicznymi w formatach MultiCash (PLA), VideoTEL,
  • Importowanie zdefiniowanych przez użytkownika w zależności od własnych potrzeb plików z płatnościami, np. CSV,
  • Zlecanie i przygotowywanie płatności z datą bieżącą i przyszłą datą realizacji,
  • Przygotowanie przelewu zbiorczego.
  • Lista walut w jakich można zlecać płatności INORD: PLN, EUR, USD, GBP, CHF, DKK, SEK, NOK, CZK, HUF, RUB, JPY, CAD, RON, UAH
  • Płatności walutowe oraz zagraniczne wychodzące z iNORDBusiness przyjmowanie są do realizacji w dniu złożenia dyspozycji do godziny 15:00.
  • Płatności krajowe wychodzące z INORD realizowane są zgodnie z poniższym harmonogramem.

Typ/sesja COT* na dyspozycję Klienta Sesje ELIXIR
I 08:45 09:30
II 12:15 13:30
III 14:45 16:00

*COT (Cut-Off Time) - ostateczny termin na złożenie dyspozycji przelewów do realizacji w danej sesji rozliczeniowej

Aktywa/pasywa

Rachunki i transakcje

  • Dostęp do informacji na temat listy rachunków bieżących,
  • Dostęp do informacji na temat salda na poszczególnych rachunkach bieżących,
  • Dostęp do zagregowanej informacji na temat sald,
  • Możliwość przeglądania historii operacji zarówno przychodzących jak i wychodzących,
  • Możliwość pobrania i wydrukowania potwierdzenia dowolnej transakcji z rachunku bieżącego,
  • Pobieranie i drukowanie grupy potwierdzeń transakcji z rachunku bieżącego,
  • Wyszukiwanie informacji o rachunku według daty lub kwoty transakcji poprzez rozbudowany i elastyczny mechanizm filtrowania.


Lokaty terminowe

Za pośrednictwem systemu iNORD Business Klienci mają dostęp do informacji o posiadanych lokatach:

  • Przeglądanie listy posiadanych lokat terminowych,
  • Status lokaty (zapadła/aktywna);
  • Data zawarcia lokaty;
  • Data zapadalności;
  • Data waluty;
  • Kwota lokaty;
  • Informacje o oprocentowaniu;
  • Rachunki rozliczeniowe.

Komunikacja

Za pośrednictwem systemu iNORD Business możecie Państwo bez konieczności wychodzenia z biura w sposób łatwy i intuicyjny przesyłać do banku różnego rodzaju wnioski, co istotnie przyspiesza proces ich realizacji.

Wyciągi

  • Możliwość przeglądania i drukowania listy wyciągów online,
  • Możliwość przeglądania i drukowania szczegółów wyciągu online,
  • Możliwość eksportowania wyciągów w formacie MT940,
  • Możliwość importowania i eksportowania danych finansowych (przelewów, historii operacji, wyciągów) oraz słownikowych (dane beneficjentów, tytuły zleceń),
  • Możliwość generowania i przeglądania raportów danych finansowych (np. historia zleceń, historia operacji itp.). Dostępne formaty to: PDF i HTML.

Kontrahenci

System iNORD Business umożliwia Państwu przechowywanie informacji o kontrahentach, dzięki czemu tworząc nowe zlecenie nie musicie Państwo każdorazowo wprowadzać danych beneficjenta lecz możecie Państwo korzystać z danych zapisanych w bazie kontrahentów.

System oferuje również możliwość dowolnego grupowania kontrahentów, którzy mogą należeć do jednej lub wielu grup. Zwiększa to wydatnie efektywność zarządzania danymi kontrahentów oraz przyspiesza proces tworzenia zleceń.

Print