Bankowość telefoniczna

Korzystając z tego serwisu, dowiesz się, jakie jest saldo Twojego rachunku oraz jakich ostatnio dokonałeś transakcji, bez potrzeby łączenia się z konsultantem. Możesz także uzyskać podstawowe informacje dotyczące swoich lokat i kredytów.

 

Logowanie Funkcjonalność

Logowanie

Aby zalogować się do serwisu telefonicznego, zadzwoń pod jeden z numerów:
801 301 103 – z telefonów stacjonarnych lub +48 (22) 531 39 39 – z telefonów komórkowych i z zagranicy.

  • Wprowadź identyfikator
  • Wprowadź hasło dostępu (podczas pierwszego logowania system poprosi o zmianę hasła startowego)
  • Po wykonaniu powyższych czynności system umożliwi swobodne poruszanie się po drzewie IVR

Funkcjonalność

Menu automatycznego serwisu telefonicznego

I Serwis informacji o posiadanych rachunkach

   1. Informacja o ofercie Banku
   2.  Obsługa rachunków
   2.1  Informacja o rachunkach
   2.2  Złożenie dyspozycji telefonicznej
   2.3  Zmiana hasła automatycznego serwisu telefonicznego
   2.4  Zmiana hasła automatycznego serwisu internetowego
   3. Produkty kartowe
   4. Obsługa kredytów hipotecznych 
   5. Nowa bankowość internetowa dla klientów 
   6. Obsługa Klientów iNORD Busieness 
   7. Połączenie z konsultantem

II Serwis informacji o usługach DNB Banku

LEGENDA:
0 - połączenie z konsultantem
* - powtórzenie menu

Print

Aktualności

06
SIE
Ostateczna oferta specjalna dla Klientów...
więcej

Centrum Prasowe

02
LIP
DNB Bank Polska wprowadza nową korporacyjną...
więcej

Komentarz eksperta

Rynek OZE oprócz sprzyjających wiatrów potrzebuje stabilizacji prawnej
więcej