Formularze do pobrania

WAŻNE! Wnioski składane listownie Klienci przesyłają wyłącznie na poniższy adres korespondencyjny:

Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego i MŚP
DNB Bank Polska S.A.
ul. Postępu 15C
02-676 Warszawa

Klienci indywidualni Małe i Średnie firmy Wspólnoty/Spółdzielnie mieszkaniowe

Klienci indywidualni

Rachunki, lokaty

  1. Dyspozycja blokady rachunku
  2. Dyspozycja zamknięcia lokaty
  3. Dyspozycja zamknięcia pakietu/rachunku / wypowiedzenia umowy kompleksowej
  4. Pełnomocnictwo (odwołanie)
  5. Pełnomocnictwo (udzielenie)
  6. Śmierć Posiadacza (wniosek o wypłatę)
  7. Wniosek BE (nadanie dostępu)
  8. Wniosek BE (zamknięcie)
  9. Wniosek BE (zmiana parametrów)
  10.  Wniosek o konto oszczędnościowe
  11.  Wniosek o wystąpienie z umowy
  12.  Wniosek o zmianę danych
  13.  Zapis bankowy (odwołanie)
  14.  Zapis bankowy na wypadek śmierci 

Pożyczki

  1. Dyspozycja wcześniejszej spłaty pożyczki
  2. Dyzpozycja zamknięcia Pożyczki w koncie osobistym
  3. Zgłoszenie zdarzenia ubezpieczeniowego Pożyczka Gotówkowa 
     

Produkty hipoteczne

  1. Informacja o prowadzonej działalności gospodarczej
  2. Rezygnacja z ubezpieczenia na życie Hestia
  3. Rezygnacja z ubezpieczenia nieruchomości Generali
  4. Wniosek o zmianę warunków kredytowania - zmiana od 02.2017
  5. Dyspozycja wcześniejszej spłaty kredytu w PLN - od 05.10.2017
  6. Dyspozycja wcześniejszej spłaty kredytu indeksowanego do EUR/CHF - od 05.10.2017
  7. Zawiadomienie Banku o utracie pracy/śmierć Kredytobiorcy 
  8. Oświadczenie PEP wersja polska
  9. Oświadczenie PEP wersja ang
  10. Zaświadczenie o zatrudnieniu
  11.  Zaświadczenie o zatrudnieniu j.angielski 
  12.  Zaświadczenie o dochodach umowa o dzieło/zlecenie
  13.  Dyspozycja uruchomienia kredytu   
  14.  Dodatkowe postanowienia TU ERGO HESTIA 
  15.  Warunki ubezpieczenia na życie KHL-DNB 01/11 od 01.08.14
  16.  Warunki ubezpieczenia na życie KHL-DNB 02/11 od 01.08.14 
  17.  Warunki ubezpieczenia od utraty pracy od 01.08.14
  18.  Warunki ubezpieczenia nieruchomości
  19.  Warunki ubezpieczenie nieruchomości – odnowienia od 01 04 2016r.
  20.  Karta produktu Ubezpieczenia Grupowego Pożyczkobiorców oraz Ubezpieczenia Grupowego Pożyczkobiorców na Wypadek Utraty Pracy 
  21.  Karta produktu Ubezpieczenia na Życie TU ERGO HESTIA standard 
  22.  Karta produktu Ubezpieczenia na Życie TU ERGO HESTIA xsell 
  23.  Karta produktu Ubezpieczenia Spłaty Kredytu na Wypadek Utraty Pracy TU ERGO HESTIA
  24.  Karta produktu Ubezpieczenie nieruchomości Generali TU S.A.
  25.  Wniosek o opinię/zaświadczenie KH - zmiana od 17.11.14
  26.  Udzielenie wsparcia kredytobiorcom

Karty płatnicze / Karty debetowe / Formularze

  1. Wniosek o wydanie Karty debetowej (Posiadacz)
  2. Dyspozycja zmiany parametrów dla Kart
  3. Dyspozycja przystąpienia lub rezygnacji z ubezpieczenia 
  4. Wypowiedzenie Umowy o Kartę  

Karty płatnicze / Karty debetowe / Ubezpieczenia

  1. Warunki Ubezpieczenia Pakietu Bezpieczna Karta - Karty debetowe dla Klientów indywidualnych
  2. Formularz zgłoszenia szkody Bezpieczna Karta - Karty debetowe dla Klientów indywidualnych
  3. Karta produktu - Pakiet "Bezpieczna Karta: Karty debetowe dla Klientów indywidualnych" 

Karty płatnicze / Karty kredytowe / Formularze

  1. Dyspozycja zmiany parametrów dla Kart
  2. Dyspozycja zmiany parametrów Automatycznej spłaty
  3. Dyspozycja przystąpienia lub rezygnacji z ubezpieczenia
  4. Wniosek o zmianę (obniżenie) Limitu kredytu
  5. Wypowiedzenie Umowy o Kartę

 
Karty płatnicze / Karty kredytowe / Ubezpieczenia

  1. Warunki Ubezpieczenia Pakietu Bezpieczna Karta i Dokumenty - Karty Kredytowe dla Klientów Indywidualnych
  2. Formularz zgłoszenia szkody Bezpieczna Karta i Dokumenty - Karty Kredytowe dla Klientów Indywidualnych
  3. Karta produktu - Pakiet "Bezpieczna Karta i Dokumenty: Karty kredytowe dla Klientów indywidualnych
  4. Szczególne Warunki Ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i Ubezpieczenia na czas Podróży dla Użytkowników Kart DNB Banku Polska S.A. 
  5. Informacja KL Visa Gold
  6. Karta produktu - Pakiet "Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczenie na czas podróży"

Polisa lokacyjna

  1. Wniosek o wykup przed upływem okresu
  2. Wniosek o zmianę danych (polisa lokacyjna) 
     

Produkty strukturyzowane MetLife

Wnioski i dyspozycje Ubezpieczony lub Zgłaszający/Uposażony powinien przesyłać pocztą na adres siedziby głównej Ubezpieczyciela lub złożyć w jego Biurach Obsługi Klienta.

Dane do przesyłania oświadczeń i wniosków:
MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A.
ul. Przemysłowa 26
00–450 Warszawa

  1. Wymagane dokumenty - Dane kontaktowe 
  2. Wniosek o wypłatę świadczenia po zakończeniu Okresu ochrony - formularz czysty do pobrania
  3. Wniosek o wypłatę świadczenia po zakończeniu Okresu ochrony - wypełniony wzór
  4. Wniosek o wypłatę świadczenia z ubezpieczenia grupowego - formularz czysty do pobrania
  5. Wniosek o wypłatę świadczenia z ubezpieczenia grupowego - wypełniony wzór
  6. Wniosek o wypłatę wartości wykupu - formularz czysty do pobrania
  7. Wniosek o wypłatę wartości wykupu - wypełniony wzór
  8. Wniosek o zmianę w ubezpieczeniu na życie i dożycie - formularz czysty do pobrania
  9. Wniosek o zmianę w ubezpieczeniu na życie i dożycie - wypełniony wzór
     

 

Produkty strukturyzowane Europa

Wnioski i dyspozycje Ubezpieczony lub Zgłaszający/Uposażony powinien przesyłać pocztą na adres siedziby głównej Ubezpieczyciela w celu przyśpieszenia realizacji dyspozycji. 

Dane do przesyłania oświadczeń i wniosków:
Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa S.A.
ul. Gwiaździsta 62
53 –413 Wrocław

  1. Wymagane dokumenty - Dane kontaktowe TU Europa
  2. Formularz dla zgłaszajacego roszczenie z tyt zgonu Ubezpieczonego - formularz czysty do pobrania
  3. Formularz dla zglaszajacego roszczenie z tyt zgonu Ubezpieczonego - wypełniony wzór
  4. Oświadczenie o rezygnacji z ubezpieczenia - formularz czysty do pobrania
  5. Oświadczenie o rezygnacji z ubezpieczenia - wypełniony wzór
  6. Oświadczenie o zmianie danych do ubezpieczenia - formularz czysty do pobrania
  7. Oświadczenie o zmianie danych do ubezpieczenia - wypełniony wzór     
     

Opinie i zaświadczenia

  1. Wniosek o wydanie opinii dotyczącej rachunku bankowego
  2. Wniosek o wydanie opinii dotyczącej produktu hipotecznego

 
Reklamacje

  1. Reklamacja - Formularz zgłoszeniowy
  2. Formularz reklamacji transakcji dokonanej przy użyciu karty płatniczej 

 

Małe i Średnie firmy

Informacje ogólne

  1. Karta wzorów podpisów
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.
  2. Upoważnienie do kontaktu _ Odwołanie Upoważnienia
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.
  3. Wniosek o wydanie opinii 
     

Bankowość Internetowa - iNORD Business

  1. Wniosek o nadanie dostępu do iNORD Business
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.

 

Pełnomocnictwa

  1. Oświadczenie o udzieleniu, zmianie, odwołaniu Pełnomocnictwa
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.

Rachunki i pakiety

  1. Wniosek o otwarcie rachunku pomocniczego
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza
  2. Aneks do umowy rachunku bankowego
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.
  3.  Dyspozycja zamknięcia rachunku
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.
     

Obsługa transakcyjna

  1. Dyspozycja odwołania _ zmiany Zlecenia Stałego
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.
     

Lokaty

  1. Dyspozycja zamknięcia Rachunku Lokat
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.
     

Kredyty SME

  1. Wniosek o aneks dla Klientów SME
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta.
  2. Polecenie wypłaty kredytu
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.
  3. Polecenie Wcześniejszej Spłaty Kredytu Nieodnawialnego - dla Klientów segmentu MSP
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta.
     

Karty płatnicze / karty debetowe / formularze

  1. Wniosek o Kartę debetową
  2. Dyspozycja zmiany parametrów dla Kart
  3. Dyspozycja przystąpienia lub rezygnacji z ubezpieczenia
  4. Wypowiedzenie Umowy o Kartę debetową 
     

Karty płatnicze / karty debetowe / ubezpieczenia

  1. Warunki Ubezpieczenia Pakietu Bezpieczna Karta - Karty debetowe dla Klientów instytucjonalnych
  2. Formularz Zgłoszenia Szkody Bezpieczna Karta - Karty debetowe dla Klientów instytucjonalnych 
  3. Karta produktu - Pakiet "Bezpieczna Karta: Karty debetowe dla Klientów Instytucjonalnych"
      

Karty płatnicze/ karty obciążeniowe (typu charge)/formularze

  1. Dyspozycja zmiany parametrów dla Kart
  2. Dyspozycja przystąpienia lub rezygnacji z ubezpieczenia
  3. Wypowiedzenie Umowy o Kartę obciążeniową   
     

 Karty płatnicze/ karty obciążeniowe (typu charge)/ubezpieczenia

  1. Warunki Ubezpieczenia Pakietu Bezpieczna Karta - Karty obciążeniowe dla Klientów instytucjonalnych
  2. Formularz zgłoszenia szkody Bezpieczna Karta - Karty obciążeniowe dla Klientów instytucjonalnych
  3. Karta produktu - Pakiet "Bezpieczna Karta: Karty obciążeniowe dla Klientów instytucjonalnych"
  4. Szczególne Warunki Ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i Ubezpieczenia na czas Podróży dla Użytkowników Kart DNB Banku Polska S.A.
  5. Informacja KL VISA Business Charge
  6. Karta produktu - Pakiet "Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczenia na czas podróży"

Reklamacje

  1. Reklamacja - Formularz zgłoszeniowy
  2. Formularz reklamacji transakcji dokonanej przy użyciu karty płatniczej 

Wspólnoty/Spółdzielnie mieszkaniowe

Informacje ogólne

  1. Karta wzorów podpisów
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.
  2. Upoważnienie do kontaktu _ Odwołanie Upoważnienia
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.
  3. Wniosek o wydanie opinii 
     

Bankowość Internetowa - iNORD Business

  1. Wniosek o nadanie dostępu do iNORD Business
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.

 

Pełnomocnictwa

  1. Oświadczenie o udzieleniu, zmianie, odwołaniu Pełnomocnictwa
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.

 

Rachunki i pakiety

  1. Wniosek o otwarcie rachunku pomocniczego
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.
  2.  Aneks do umowy rachunku bankowego
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.
  3.  Dyspozycja zamknięcia rachunku
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.
     

Obsługa transakcyjna

  1. Dyspozycja odwołania _ zmiany Zlecenia Stałego
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.
     

Lokaty

  1. Dyspozycja zamknięcia Rachunku Lokat
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.
     

Kredyty SM/WM

  1. Wniosek o Aneks dla Wspólnoty Mieszkaniowej
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta.
  2. Polecenie wypłaty kredytu
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta i wymaga poświadczenia tożsamości osób składających podpisy przez pracownika Banku lub notariusza.
  3. Polecenie Wcześniejszej Spłaty Kredytu - WM i SM
    Dokument podpisywany jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Klienta.
     

Karty płatnicze / karty debetowe / formularze

  1. Wniosek o Kartę debetową
  2. Dyspozycja zmiany parametrów dla Kart
  3. Dyspozycja przystąpienia lub rezygnacji z ubezpieczenia
  4. Wypowiedzenie Umowy o Kartę debetową 
     

Karty płatnicze / karty debetowe / ubezpieczenia

  1. Warunki Ubezpieczenia Pakietu Bezpieczna Karta - Karty debetowe dla Klientów instytucjonalnych
  2. Formularz Zgłoszenia Szkody Bezpieczna Karta - Karty debetowe dla Klientów instytucjonalnych 
  3. Karta produktu - Pakiet "Bezpieczna Karta: Karty debetowe dla Klientów Instytucjonalnych"
     

Karty płatnicze / karty kredytowe / formularze

  1. Dyspozycja zmiany parametrów dla Kart
  2. Dyspozycja zmiany parametrów Automatycznej spłaty
  3. Dyspozycja przystąpienia lub rezygnacji z ubezpieczenia dla KO i KK
  4. Wniosek o zmianę (obniżenie) Limitu Karty
  5. Wypowiedzenie Umowy o Kartę obciążeniową lub Kartę kredytową 
      

Karty płatnicze/ karty obciążeniowe (typu charge)/formularze

  1. Dyspozycja zmiany parametrów dla Kart
  2. Dyspozycja przystąpienia lub rezygnacji z ubezpieczenia
  3. Wniosek o zmianę (obniżenie) Limitu Karty
  4. Wypowiedzenie Umowy o Kartę obciążeniową 
     

Karty płatnicze/ karty obciążeniowe (typu charge)/ubezpieczenia

    1. Warunki Ubezpieczenia Pakietu Bezpieczna Karta - Karty obciążeniowe dla Klientów instytucjonalnych
    2. Formularz zgłoszenia szkody Bezpieczna Karta - Karty obciążeniowe dla Klientów instytucjonalnych
    3. Karta produktu - Pakiet "Bezpieczna Karta: Karty obciążeniowe dla Klientów instytucjonalnych"
    4. Szczególne Warunki Ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i Ubezpieczenia na czas Podróży dla Użytkowników Kart DNB Banku Polska S.A.
    5. Informacja KL VISA Business Charge
    6. Karta produktu - Pakiet "Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczenia na czas podróży"
Print