Klienci indywidualni, MŚP, Wspólnoty

W nawiązaniu do wcześniejszych komunikatów dotyczących wprowadzenia nowej strategii dla DNB Bank Polska, zakładającej zmianę profilu działalności i związaną z tym reorganizację naszej instytucji – przekształcenie z banku uniwersalnego w bank korporacyjny (świadczący usługi głównie dla dużych przedsiębiorstw i sektora publicznego), przypominamy, iż z dniem 25 maja 2013 r. sieć Oddziałów  DNB Bank Polska S.A. została przejęta przez Getin Noble Bank S.A.

Od 27 maja 2013 r. do Państwa dyspozycji pozostają: - dostęp do bankowości internetowej, - dostęp do bankowości telefonicznej (dotyczy Klientów Indywidualnych), - droga pocztowa - wniosek złożony listownie na adres korespondencyjny Banku: Biuro Obsługi Klienta → DNB Bank Polska S.A., ul. Postępu 15C, 02-676 Warszawa, - Biuro Obsługi Klienta w Warszawie, przy ul. Postępu 15C, czynne pon. – pt. w godzinach 9.00 - 17.00.

WAŻNE! BIC code DNB Bank Polska S.A.: MHBFPLPW

Formularze i wzory dokumentów do poszczególnych dyspozycji można pobrać pod tym linkiem >>

Print

Aktualności

06
SIE
Ostateczna oferta specjalna dla Klientów...
więcej

Centrum Prasowe

07
PAŹ
Farmy wiatrowe napędzane zdrowym rozsądkiem....
więcej

Komentarz eksperta

Rynek OZE oprócz sprzyjających wiatrów potrzebuje stabilizacji prawnej
więcej