Klienci indywidualni, MŚP, Wspólnoty

W nawiązaniu do wcześniejszych komunikatów dotyczących wprowadzenia nowej strategii dla DNB Bank Polska, zakładającej zmianę profilu działalności i związaną z tym reorganizację naszej instytucji – przekształcenie z banku uniwersalnego w bank korporacyjny (świadczący usługi głównie dla dużych przedsiębiorstw i sektora publicznego), przypominamy, iż z dniem 25 maja 2013 r. sieć Oddziałów  DNB Bank Polska S.A. została przejęta przez Getin Noble Bank S.A.

Od 27 maja 2013 r. do Państwa dyspozycji pozostają: - dostęp do bankowości internetowej, - dostęp do bankowości telefonicznej (dotyczy Klientów Indywidualnych), - droga pocztowa - wniosek złożony listownie na adres korespondencyjny Banku: Biuro Obsługi Klienta → DNB Bank Polska S.A., ul. Postępu 15C, 02-676 Warszawa, - Biuro Obsługi Klienta w Warszawie, przy ul. Postępu 15C, czynne pon. – pt. w godzinach 9.00 - 17.00.

WAŻNE! BIC code DNB Bank Polska S.A.: MHBFPLPW

Formularze i wzory dokumentów do poszczególnych dyspozycji można pobrać pod tym linkiem >>

Print