Aktualności

Zmiana godzin działania Infolinii dla Klientów Indywidualnych

04-08-2014
Od dnia 18 sierpnia 2014 r. obsługa za pośrednictwem infolinii Banku dostępna będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00
czytaj całość

iNORD Business w nowej odsłonie

15-07-2014
Nowa szata graficzna i poprawiona nawigacja – ruszyła nowa odsłona serwisu bankowości internetowej iNORD Business
czytaj całość

DNB na Szczycie Zdrowia

23-06-2014 Maciej Soroko, Biuro Sektora Publicznego
Na początku czerwca w warszawskim Hotelu Westin odbyła się prestiżowa Konferencja „Szczyt Zdrowie 2014”. A ponieważ sektor publiczny, w tym finansowanie służby zdrowia, to dla naszego banku obszar strategiczny – DNB był na Szczycie Zdrowia aktywny.
czytaj całość

Handel w Polsce - kolejna konferencja z cyklu Kierunki 2014 organizowana przez DNB Bank Polska

05-06-2014
Jakie są kluczowe czynniki determinujące Handel w Polsce? Podczas spotkania zostały zaprezentowane i poddane dyskusji wnioski z raportu, powstałego we współpracy z firmą konsultingową Deloitte.
czytaj całość

DNB Bank Polska partnerem konkursu Markowy Samorząd

03-06-2014 Małgorzata Zielińska, Dyrektor Biuro Sektora Publicznego
27 maja br. w warszawskim hotelu Westin odbyła się uroczysta Gala Konkursu Markowy Samorząd, której partnerem był DNB Bank Polska S.A.
czytaj całość

Rozpoczynamy wymianę kart płatniczych

27-05-2014 Kamila Walachowska
Dotyczy kart VISA Classic, MasterCard Debit Integracja, VISA Platinum i MasterCard World Integracja, a także kart VISA Prestige, VISA Silver, VISA Gold, VISA Business Debetowa i VISA Business Charge wydanych przed dniem 18 listopada 2013
czytaj całość

Monetia z licencją KNF

30-04-2014
Monetia, należąca dotychczas do Banku DNB ogólnopolska sieć agencji płatniczych, uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) na samodzielne prowadzenie działalności w charakterze Krajowej Instytucji Płatniczej.
czytaj całość

Frontem do Klienta - nowy model obsługi Klientów korporacyjnych

17-04-2014 Marcin Wielądek, Kierownik Centralnego Zespołu Obsługi Klientów i Wsparcia Sprzedaży
DNB wprowadził nowy model obsługi Klientów korporacyjnych, dzięki któremu będą oni lepiej i szybciej obsługiwani.
czytaj całość

Polecenie zapłaty

16-04-2014 Jakub Paradowski, Product Manager
DNB rozbudowuje portfel produktów płatniczo-rozliczeniowych. Bank wdrożył Polecenie Zapłaty - usługę umożliwiającą wygodne realizowanie rozliczeń bezgotówkowych.
czytaj całość

Inspiring Connection 2

11-04-2014
Spotkanie dedykowane sektorowi TMT organizowane przez DNB Bank Polska
czytaj całość
Print
 

Aktualności

21
LIS
Nowe formularze dla klientów objętych promocją...
więcej

Centrum Prasowe

20
LIS
DNB partnerem „Testu Wiedzy Ekonomicznej”
więcej