Aktualności

Od 16.03.2020 r. bezpośrednia obsługa Klientów Indywidualnych odbywać się będzie po wcześniejszym umówieniu spotkania.

16-03-2020

Szanowni Państwo,

w związku z zagrożeniem epidemicznym i koniecznością ograniczenia ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa, a także w trosce o zdrowie naszych Klientów i pracowników, uprzejmie informujemy, że bezpośrednia obsługa Klientów Indywidualnych w Centrali Banku przy ul. Postępu 15 C na IX p. od dnia 16 marca 2020 roku do odwołania odbywać się będzie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu spotkania. W celu umówienia wizyty w Banku uprzejmie prosimy o kontakt z Moniką Indrą - Dyrektorem Departamentu Zarządzania Bankowością Detaliczną pod numerem telefonu: 723 993 371.

Bank zapewnia dalszą obsługę Państwa wniosków, które można składać drogą elektroniczną:

  • za pośrednictwem Usługi Elektronicznej
  • mailem  na adres: ok@dnb.pl

Zachęcamy do kontaktu z Bankiem za pośrednictwem zdalnych kanałów obsługi, których listę załączamy do niniejszego Komunikatu.

Lista zdalnych kanałów obsługi >>

Print

Aktualności

30
CZE
Tarcza 4.0 - informacje dla kredytobiorców
więcej

Centrum Prasowe

17
CZE
Rozwiązania zaproponowane w Tarczy 4.0 nie...
więcej