Aktualności

Payment hub - nowoczesne rozwiązanie do zarządzania płatnościami

09-04-2014 Jakub Paradowski, Product Manager

DNB wdrożył nowy system do zarządzania płatnościami. Dla klientów oznacza to m.in. krótszy czas przetwarzania płatności oraz dłuższy przedział czasowy ich realizacji.

DNB Bank wdrożył nowoczesne rozwiązanie informatyczne Payment Hub do zarządzania płatnościami klientów. Sercem nowej platformy jest system Ozyrys, który zarządza całym procesem realizacji płatności - dla wszystkich płatności wewnątrzbankowych oraz krajowych. Z punktu widzenia samego banku – Payment Hub to także narzędzie charakteryzujące się większą niezawodnością i odpornością na błędy, a także automatyzujące wiele procesów, które wykonywane były do tej pory w sposób „manualny”. Przy okazji wdrożenia nowej platformy odświeżony i rozbudowany został także moduł NORDcollect odpowiedzialny za zarządzanie identyfikacją płatności masowych przychodzących, który umożliwia teraz m.in. indywidualne sparametryzowanie godzin konsolidacji księgowań, elastyczne pobieranie opłat czy lepsze raportowanie. Wdrożony został także produkt Polecenie Zapłaty, który jest dostępny dla klientów od kwietnia 2014.
 

Okiem eksperta.
Jakub Paradowski, Product Manager

– Z punktu widzenia klientów segmentu korporacyjnego bardzo istotną kwestią jest elastyczność rozwiązań proponowanych przez bank, dostosowanie ich do potrzeb danego przedsiębiorstwa, a także czas realizacji poszczególnych operacji bankowych. Dzięki nowemu rozwiązaniu możemy skrócić czas przetwarzania płatności, wydłużyć godziny ich realizacji, zwiększyła się też przepustowość systemu – w ciągu godziny może być realizowanych przeszło 100 tys. płatności. Payment Hub to także pierwszy krok do dalszego rozwoju produktów z obszaru Cash Management.

 Kontakt do eksperta:
Jakub Paradowski
Tel: +48 603 766 431
E-Mail:

Print

Aktualności

06
SIE
Ostateczna oferta specjalna dla Klientów...
więcej

Centrum Prasowe

02
LIP
DNB Bank Polska wprowadza nową korporacyjną...
więcej